پمپ استخر میراب آرین

میراب آرین واردکننده و تولید کننده تجهیزات استخر برای ساخت استخر

پمپ استخر میراب آرین

میراب آرین واردکننده و تولید کننده تجهیزات استخر برای ساخت استخر

پمپ استخر میراب آرین

میراب آرین واردکننده سیستم تصفیه آب استخر با تجهیزات استخر اروپایی و تولید کننده تجهیزات استخر ایرانی برای ساخت استخر

  • ۰
  • ۰

چنانچه شما مالک استخر هستید و می‌خواهید در هزینه قبوض خود صرفه‌جویی کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پمپ‌های سرعت متغیر است. یک پمپ سرعت متغیر، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که سرعت دورانی موتور پمپ خود را به حداقل مقدار موردنیاز برای گردش آب در استخر، کاهش دهید. استفاده از پمپ سرعت متغیر، می‌تواند تا ۹۰% موجب کاهش هزینه‌ انرژی شود. به کار انداختن پمپ سرعت متغیر در سرعت پایین‌تر، به معنی کاهش کیلووات یا انرژی مصرفی است. این کاهش، در قبض برق شما بازتاب داده می‌شود.

هدف اصلی در هنگام استفاده از پمپ سرعت متغیر استخری، یافتن پایین‌ترین سرعت دورانی توأم با حفظ تمیزی استخر است.

 

چه زمانی پمپ را با سرعت بالا یا پایین به کار بیندازیم ؟

در چند هفته‌ی اول استفاده از پمپ سرعت متغیر، از تنظیمات مختلف برای پمپ خود استفاده کنید تا بهترین موازنه بین سرعت دورانی و طول مدت‌زمان کار پمپ را پیدا کنید.

در ابتدا، توصیه نمی‌شود که پمپ سرعت متغیر خود را با سرعت RPM 3450 در طی ۲۴ ساعت روز به کار بیندازید. این کار غیرضروری است و هدف کلی استفاده از این پمپ‌ها را زیر سؤال می‌برد. هدف این است که سعی کنید پمپ سرعت متغیر خود را در پایین‌ترین سرعت دورانی ممکن ـ که موجب تصفیه صحیح و مناسب آب استخر شما می‌شود ـ به کار بیندازید. اگر از پمپ استخر، برای تصفیه و گردش آب استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که از تنظیمات سرعت پایین‌ یا متوسط استفاده کنید.

 

ساخت استخر ، ساخت سونا

جهت دریافت لیست قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 41572 -021 تماس حاصل فرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی